Розгляд звернень громадян – важливий напрямок діяльності Інспекції

Звернення громадян є одним із засобів захисту їх прав та законних інтересів. Це право закріплено основним законом держави. У статті 40 Конституції України зазначено, що усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов’язані розглянути звернення і надати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.

Право на звернення є абсолютним, невідчужуваним правом громадянина і не може бути обмежено.

Забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, порушених у них проблем, оперативне їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян є на сучасному етапі одним із пріоритетних завдань Державної екологічної інспекції у Вінницькій області.

За період з 01.01.2024 по 31.03.2024 всього до Інспекції надійшло 61 звернення, з них 4 колективних, 39 звернень від громадян надійшло поштою,  14 – через органи влади та 8 - через засторунок «ЕкоЗагроза»,  в яких були порушення питання різної тематики, а саме:

· природно-заповідного фонду, лісів та рослинного світу – 18;

· водних ресурсів – 16.

· атмосферного повітря – 8;

· поводження з відходами та небезпечними хімічними речовинами – 7;

· земельних ресурсів – 10;

· інші – 2.

 

Зауважимо, що якість написання  звернення відчутно впливає на його розгляд. Не дотримання  ст.5 Закону України «Про звернення громадян», а також надання нечіткої інформації про порушення природоохоронного законодавства (відсутня назва суб’єкта господарювання, що здійснює порушення, його місцезнаходження і т.д.), при оформленні звернення, значно «гальмує» процес його розгляду.

Звернення до Інспекції можна подати за допомогою веб-ресурсу «ЕкоЗагроза», на поштову адресу: 600-річчя, 19, м. Вінниця, 21000 або на електронну адресу vin@dei.gov.ua чи vindei@ukr.net

ДАЙДЖЕСТ НОВИН

Головне – у вашій скриньці